27 December ..

2007-12-27 19:24:19 Dagboken
» Kommentarer(7) «


Igår va det Annandagen , o jag va partysugen , så ja drog hit Jonnah ;D Vi åkte till Halvorstorp o fixade alkoholen , sen bar det av hemåt , slänga nått i magen eftersom ingen av oss hade käkat ngt på hela dagen :/ sen kom Carina och hämtade William , för han skulle sova hos henne , för jag skulle ut o Jörgen skulle spela på sand . så vi gjorde oss iordning o började grogga ;) spelade öl spelet o tog kort :p hahaha .. sen ringde björn och ville att vi skulle komma dit , så pekka kom och hämtade oss o körde oss dit , så vi satt o tjata o drack nån mer grogg . Sen körde Pekka oss ner till Lipz , för jonnah hade skadat sin fot så vi kunde inte gå ner annars hade vi gjort de , sen in på Lipz , dansade massa , gömde oss för vissa o hade allmänt skoj , jonnah blev jätte full , HAHA .. det va så skoj att se :-) Pekka körde hem oss oxå , så skulle vi äta natt macka , men det va en viss madame som höll på att somna vid köksbordet så hon fick gå o lägga sig ist , :)

imorse efter att vi hade vaknat så gick jag o jonnah bort till gamla lägenheten , o städade lite , jag tog spisen o skrubba me svinto , o jonnah tog kylskåpet =/ sen efter det gick vi bort till jessica en sväng , stackarn har fått halsfluss :( busade lite med liam <3 sen gick vi till Carina o hämtade min goding , han hade varit jätte snäll och inte bråkat alls , sen blev dt till affären o köpa köttfärs så jag kunde laga mat :) så nu har Jonnah åkt till Vbg för ett tag sen , o jörgen sitter i soffan med William . så jag passa på att skriva lite :-) Ska gå o fixa lite i köket nu ..

HAR JAG NÅGRA LÄSARE KVAR ??! ALDRIG NÅN KOMMENTAR LÄNGRE ? VA E MENINGEN MED ATT SKRIVA DÅ?


image159

Kommentarer
Postat av: Katja

Låter som en kul utekväll! Vad händer till nyår, lugn hemmakväll el mera partaj?

2007-12-27 @ 20:35:48
Postat av: Lisa

Gud vad söt din son är, han värkar vara ett riktigt underbarn. //Lisa

2007-12-27 @ 21:12:23
Postat av: Anonym

jätte kul att läsa din dagbok:D

2007-12-28 @ 08:50:58
Postat av: angelica

jag säger då samma som dig men jag skiter i alla kommentarer nu. Tycker bara det är kul och skriva :)

2007-12-28 @ 11:29:06
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se
Postat av: mezzie

Låter som en trevlig utekväll :-)
Och vad gott att Wille skötte sig med!
Ha en fin dga trots detta trååååk väder!

2007-12-28 @ 12:43:26
URL: http://mittfamiljeliv.blogg.se
Postat av: Lisa

hehe...jag undrar det samma.. Ingen som kommenterar på min blogg heller..

2007-12-29 @ 00:10:49
URL: http://www.nogg.se/LisaDahlberg
Postat av: Anonym

Exakt VAD vill du ha för kommentarer egentligen??

2007-12-29 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback