29 December ..

2007-12-29 19:32:27 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Imorse sov vi länge , klev inte upp ur sängen förrän kl va 11.15 , det va ganska länge för att vara oss . hihi , men det va skönt . hihi . sen gick vi upp o åt , klädde på oss och jag o william tog bussen ner till stan , för vi skulle träffa Åsa & Melwin :) Gick o kikade lite i affärer men jag hittade inget skoj idag :( sen gick vi upp och fikade på Oden Cafeet , det fick bli en panini till magen . sen kom Åsa's kille och Thea o gjorde oss sällskap . Sen kom Jörgen och hämtade oss så åkte vi ut till maxi med hans syster o hennes son , handlade lite smått o gott . Passade på att springa in på h&m o handla lite snygga underkläder för mitt presentkort som jag fick i julklapp . :-) Sen är väl tanken att Anna & Mia ska komma hit snart , synd bara att William har somnat , men men .. Man kan inte alltid orka med massa folk :p Får väl se hur länge han sover eller om han sover för natten .. vi får se :-) Nu ska jag fixa lite .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback