Baad :p

2007-12-11 18:30:34 Dagboken
» Kommentarer(1) «


ja nu på kvällen så har jag o william badat , eftersom william skrikit sig igenom det två senaste baden , så tänkte jag att jag skulle testa att bada med honom för att visa att de inte är farligt + att mamma gör samma sak som honom . han skrek lite först , men sen gick de bra , han plaskade som bara den o skrattade och hade sig , så nästa gång testar vi badbaljan o ser hur de går , annars får vi fortsätta bada tillsammans . dock gillar jag inte att bada i hans vatten tempratur , utan vill bada i skållhett vatten , och det kan jag ju inte lägga han i , då bränner han ju sönder sig =/ nu ligger han o sover igen , han har sovit jätte mkt idag .. igår var det helt tvärtom då sov han inte alls , men är han trött så ska jag inte tvinga han att vara vaken , mammas lill plutt ;D 

Man kanske skulle få ngt i sin lilla mage me , bara ätit en macka idag , *dumma mig* jag är så kass på att äta på dagarna när älsk jobbar . vet ej varför , men jag har ingen matlust och det är så jävla tråkigt att laga mat till sig själv , är väl mkt därför tror jag . tvättat har jag ju oxå gjort idag :) så va jag o william i nya lägenheten o kika lite med , skulle ta lite kort , men batteriet i kameran dog så får gå dit imorn istället o ta kort. så ni får se den :)

Kommentarer
Postat av: Christina

najs, ska bli kul och se hur det ser ut. och grattis till lägenheten, var det den ni skulle haft från början?

2007-12-11 @ 19:54:39
URL: http://kicket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback