Baby Massage ..

2007-12-03 20:59:31 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Idag kl 15 , va vi på Babymassage , tråkigt nog så va det bara jag o Wille som kom =/ Men desto mer massage till oss .. Masserade benen , magen o armarna idag , plutten stor njöt som vanligt , efter massagen va slut tränade vi nacken lite granna innan vi gick ut till dom andra :-) William flörtade massor med Mirabell , han tyckte nog hon va supersöt , vilket hon verkligen är oxå . Han får gärna flörta massor med henne för sin Mammis (:
Sen gick vi hemmåt , Wille somnade i vagnen så jag flyttade bara över han till sängen , han sov väl 2 timmar ungefär , o vaknade lagom till hans pappa kom hem , så nu sitter dom och myser i soffan ;D
Jag ska gå och göra lite kvällsmat och mysa med min lilla familj (: Kanske skriver mer sen ..


               
 
                    

Kommentarer
Postat av: millan

gud, william e cuuute:D:D

2007-12-03 @ 21:44:52
URL: http://mammamillan.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag skulle oxå vilja gå på babymassage men de verkar inte ha det här.
Va duktig wille är o håller upp huvudet så. Lägger man Tore på mage så bara galskriker han. Försöker hålla upp huvudet 1 gång kanske.

2007-12-04 @ 11:13:16
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se
Postat av: holiday destinations

I enjoy reading an article that can make people think. Also, many thanks
for allowing for me to comment!

2012-07-04 @ 09:30:30
URL: http://cheapholidaydeals365.bloghi.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback