Bingolotto ..

2007-12-23 23:40:09 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Nu har vi suttit o spelat Bingolotto jag och min underbara sambo .. Vann dock inget , ändå hade vi 4 lotter , 2 var . Men ingen vinst . Men man kan inte vinna jämnt .. Tjatade till mig att få öppna en julklapp idag , ååh gud asså , fick världens finaste silver halsband av min älskling , <3 Gud va jag blev glad . Nästan så det kom en liten tår faktiskt . Tänk att man kan bli så glad av smycken , Älskling öppnade även ett paket från mig , en fin T-Shirt som han tyckte om . Nu längtar jag tills imorn så jag får se va det är i resten av paketen , så imorn ska jag göra mig lite fin , fixa håret , sminka mig , o ta på mig mina nya kläder . Känns som att det kommer bli en bra dag imorn .

GoD JuuuuL på er <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback