Buuus ;)

2007-12-07 17:39:32 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Japp i förmiddags gick vi hem till Åsa , gick förbi Jessica först o lämnade en räkning . sen traskade vi vidare i regnet . Wille hade det bra som låg inbäddad i vagnen , medans en annan blev sur :p jag äger som sagt inga regnkläder så jag fick helt enkelt bli dyngsur . Vi fikade med lussebullar , o peppar kakor denna gång , o jag busade med min sötnos Melwin . Sen efter det tog vi en promenad bort till willes farmor o farfar och hämtade kuvert så vi kan skicka våra Julkort , o sen till OKQ8 o hämtade ut speldosan som kommit från libero idag .. Så nu har han nått att lyssna på kvällen när han ska sova .. :) Ikväll är det Idol finalen med , o det får man ju se på . Jag hoppas att Marie vinner hela skiten , vem vill ni ska vinna?

Kommentarer
Postat av: j

jag hoppas också på marie!

2007-12-07 @ 18:04:23
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: Liza

Hoppas oxå på Marie!! Amanda tar en del falska toner...

2007-12-07 @ 18:09:59
URL: http://www.nogg.se/LisaDahlberg
Postat av: Nathalie

Marie ska vinna :D

2007-12-07 @ 19:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback