Fredag , 21 December ..

2007-12-21 19:07:04 Dagboken
» Kommentarer(0) «


jaha då va det Fredag då =/ i förmiddags gick vi och mötte Åsa borta hos henne , sprang hem till Elin en snabbis och lämnade Naimas Julklapp :-) Hoppas hon blir glad och inte redan har en sådan . sen gick vi och hämtade Åsa's dotter Thea på Dagis . o sen blev det att ta bussen upp till Överby . gick o kollade lite affärer , hittade lite Julklappar till Jörgen , sen blev det en ny overall till william på Lindex en jätte tuff , eftersom han växt ur sin 68 overall så fick det bli en 74 nu , i fleace ;D blev en ny mössa med en blå sådan , och nya strumpor . Nu sitter jag här o har precis öppnat en Choklad Ask , Nyttigt jag vet :p men vad ska man göra då? Jörgen är ju på Afterworken med Björn , så jag sitter här med William brevid mig . ska väl sätta mig o slå in Jörgens paket sen när william somnat för natten , men nu ska vi gå och leka lite .. skriver sen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback