Fredag , 7 December ..

2007-12-07 09:35:46 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Bläää , William vaknade 5 imorse , *Gäääsp* Gissa om man va trött då eller? Så han fick mat , sen fick han ligga bredvid mig och sparka sig trött :p så vid 6 tiden började han bli tröttis , så då lyfte jag över han i hans säng o satte på speldosan , så då somnade han o sov till halv 9 . så vi är ganska nyss uppstigna , wille har precis ätit o jag sitter o dricker te , han sitter o kollar på tv nu , och tjötar som bara den :p Trött som fan är jag idag oxå .. men men det får gå . om ca 2 timmar ska vi traska hem till Åsa :) Det ska bli skoj , så vi kommer väl hem nån gång i eftermiddag sen .. så ni får ha det så bra sålänge så hörs vi , nu ska jag gå o pussa på min son .

Kommentarer
Postat av: jessica

tur han gillar den speldosan han fick av mig..Liam har ju spytt inatt..mindre kul..tur det fanns tvättid..det kom i min säng..

2007-12-07 @ 10:14:27
Postat av: Angelica

Tackar :)

2007-12-07 @ 10:15:04
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se
Postat av: Jannike

Hej. jag såg den fina videon du gjort, vill du hjälpa mej med en sån med? (A) Är det svårt att göra. Kram jannike (gacken_91@hot...)

2007-12-07 @ 13:30:08
URL: http://ankidahlstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback