God Morning Sunshine !!

2007-12-09 08:55:05 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja är det inte så dom säger ? Dock känner jag mig inte direkt Sunshine idag , men det får la gå ändå :p hehehe , blev sent igår för min del , kom i säng efter ett nån gång , satt o hade det trevligt o pratade med Cicci på MSN igår , o tiden bara flög iväg , det va skoj att prata med dig , saknar våra små pratstunder , bla på Styrsöbryggan ;D Det va tider de , tider jag aldrig kommer att glömma , för fan va skoj det va :) Ja tiden går fort när man har roligt , hehehe . William har precis somnat igen , han sov hela natten nu med , han e duktig min skrutt , vaknade vid halv 8 o käkade sen gick vi upp och busade lite o nu ligger han o nanar igen :) Man kanske skulla typ slockna på soffan en liten stund jag med ? hehe , det får nog bli så tror ja ;p haha .. har iaf tatt fram köttfärsen ur frysen nu , ska laga lasagnette till middag idag ;D *Mumma*

Va är eran favvis rätt ?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Viltkött med potatis o sås el stekt fläsk med löksås o potatis.

2007-12-09 @ 11:06:55
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se
Postat av: jessica

Ja du ingen aning vad man ska laga..har lixom ingen lust tyvärr..å du vet vrf =)..

2007-12-09 @ 12:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback