I'm Back !!

2007-12-20 23:27:57 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja nu är jag tillbaka här på bloggen , nu har äntligen internet kommit igång här hemma trots att dom sa att det inte skulle komma igång förän i Januari :) Men jag är Happy att det startat så man kan ha lite Life nu ;) hahah ..
Idag har vi vart på fika hemma hos Elin & Naima . Det va jätte trevligt , sen fick wille vara hos Nathalie lite medans jag & Jonnah åkte till stan , shoppade lite julklappar , dom få som va kvar .. så nu är det bara Jörgen kvar o han köper jag till imorn när jag och Åsa ska åka till överby :) sen åkte vi hem till willes farmor o farfar o bakade Tacopaj , det va mumsigt ;D nu ska jag snart gå och sova , för ska iväg tidigt imorn . heeeeeej :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback