Juldags kvällen ..

2007-12-26 00:13:05 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja här sitter man en stund på kvällen då , precis som vanligt . Älskling är iväg i Vänersborg och spelar på Sweet . Så jag o William sitter här hemma , eller ja william ligger i sin säng o sover . det har han gjort sen klockan var 8 ungefär , han va jätte trött o grinig o skulle absolut inte sova , så jag gjorde lite mat så han fick något att snutta på för nappen dög inte då , o efter han tryckt i sig 50 ml så somnade han som en stock :p Och sen dess har han sovit , hoppas bara det håller i sig hela natten , men det brukar det göra :-) Annars har vi inte gjort så mkt på kvällen , william va hos Nathalie en stund så vi plockade undan det sista i lägenheten , så nu är det bara att damma , dammsuga o torka golven o putsa rutorna o sånt , sen är vi klara med den lägenheten för gott . ska fixa dt sista imorgon . Sen börjar ju mellandagsrean imorn med , ska upp till Överby nån dag o shoppa nya underkläder för mitt presentkort som jag fick i Julklapp :) Sen kanske min mamma skulle komma hit på torsdag så jag kanske får pengar av henne så jag kan köpa mig något fint , nej nu ska jag snart sova , håller på att lägga upp lite bilder bara . sen blir det sängen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback