Kvällen

2007-12-06 23:20:45 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Jahapp , då vart det kväll igen och jag sitter här ensam ikväll igen =( så jävla tråkigt så det finns inte . men men , hoppas det blir ändring på det snart , för så kul är det inte =/ Mia har vart här en liten stund idag med , följde med mig till OK , så jag kunde hämta mitt paket , det va Willes mysdress som kom idag :) Tänkte att han skulle få ha på sig den imorn , tror han kommer bli jätte söt i den , men iof så tycker jag att han är jätte söt i allt :) Men det tycker väl alla föräldrar om sina barn? =) Annars har man inte alls gjort mkt idag , busat med William såklart , han har bråkat lite med mig , ville absolut inte vara någon annanstans än i Mammas trygga famn , men han va nog trött oxå . för han somnade med en gång ;D

Imorn ska vi hem till Åsa o busa , jag ska iaf busa med Melwin , busa massor o pussa på han tills han storkanr ;D haha .. ska bli skoj att komma ut ur lägenheten lite med :) Ja annars händer det väl inte så mkt mera , älskling ska spela på lördag , så då blir vi ensamma :( Hoppas iaf att få ha han hemma lite mera på kvällarna sen , önskar jag kunde ha han hemma jämnt , men det vet jag ju att jag inte kan .. men man kan väl önska ?
Ne , om man skulle kika tv kanske ?

                                 

Kommentarer
Postat av: N

Han är verkligen en riktig gullunge! tror faktiskt att han passar i allt. :D

2007-12-07 @ 07:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback