Kvälls Mys :)

2007-12-08 20:54:23 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja här sitter man en lördag kväll , sitter med min godis skål o gottar mig , fast just nu är jag inte så sugen , åt ganska nyligen ost snitzel , klyft potatis o bearnäis sås som min älskling gjort åt mig medans jag va i affären. Nu är han iväg och spelar så vi sitter här ensamma , william däckade i babysittern för en liten stund sen , han va lite suris så jag gav han nappen , o poff sa det så sov han , haha det ni =P han sover nog inte särskilt länge för han ska äta snart igen o sen är det dags för sängen för hans del , så jag kan ha lite mys med mig själv . inte för att jag har ngt emot att mysa med wille , men man vill ju vara för sig själv lite oxå , kanske skulle ta mig ett skumbad när han sover sen , det skulle vara myyys ;D hihih .. återkommer senare .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback