Lördag , 22 December ..

2007-12-22 20:31:22 Dagboken
» Kommentarer(0) «


idag sov vi till 10 ungefär , sen blev vi väckta av pappsen som va bakis och ville ha kaffe , ;D vi skrattade lite åt honom och gick o fixade dt till pappsen :-) sen började vi göra oss iordning , o åkte ner till stan o mötte Christina & hennes William .. hon skulle kolla lite Julklappar o jag skulle kolla kläder till mig , vi fikade med Mia , william fick sin doppresent , en jätte tuff klädhängare med döskallar på ;) shoppade nya jeans till mig idag för 499 kr , dyrt jag vet , men det va så längesen jag unnade mig själv något så jag tyckte jag var värd dom . så blev det en fin top oxå :) va o köpte en ny haklapp oxå , till william asså , en sån där hård i plast . så han har fått käka pure idag med , (persika med druva) va dt ;D han smaskade i sig ganska mkt faktiskt . hehe :) nu ska jag fortsätta med min tvätt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback