Marie Picasso !!!

2007-12-07 22:58:20 Dagboken
» Kommentarer(2) «


JÄÄÄÄÄÄVLA gött , att Marie tog hem hela segern . SÅ jävla najs , ville verjkligen inte att Amanda skulle vinna .
Men fan va jämnt det va , det va inte många procents skillnad , jag sms röstade ju såklart , det va ju final så va annars skulle man göra , 5 kr hit o dit :p spelar ju ingen roll . innan va ja iväg o köpte pizza till Älsk , o köttfärsrulle till mig , o lite annat gott på Hemköp . Ja så de va mys , dock har jag inte ätit ngt mer efter maten än , men kanske kommer sen , vem vet ? tänkte jag skulle sätta mig och mysa med älskling som tittar på nån film som går på tv idag .

hur som helst ..

GRATTIS MARIE !!!!!!!!!!


image152

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja fy fan va gött att hon vann ;D

2007-12-07 @ 23:23:37
Postat av: L

Gud vad söta bebisar det är på din blogg ^^

2007-12-08 @ 20:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback