Onsdag , 12 December ..

2007-12-12 10:10:33 Dagboken
» Kommentarer(0) «


ja då var det onsdag , "Lill-Lördag" , william vaknade kl 3 inatt och va super pigg , och det var verkligen inte hans mamma vill jag lova . fast det va väl inte så konstigt med tanke på att han sovit hela dan så , men men , testade lite olika metoder , köra han i vagnen , men det hjälpte inte , la han i vår säng o när jag såg att ögonen började åka ner så lyfte jag över han till hans säng , men då blev han bara hysterisk , så han fick sove emellan oss inatt . och då sov han till 9 . skönt , ska göra iordning williams väska nu , sen ska vi gå till nya lägenheten och titta lite , sen blir det promenix med Åsa & Elin :-) Bränna lite fett vettni , det kan ju behövas .. Men jag skriver i eftermiddag sen . :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback