Shit Pommes Frites :O

2007-12-03 07:24:14 Dagboken
» Kommentarer(0) «


jaja , jag säger då det , jag tänker dock påpeka här att det här är MIN blogg och det är här jag skriver MINA känslor om hur jag upplever MITT liv och MIN vardag .. Gillar ni inte det , Fine , läs inte ! End of discussion!!!

Igår så tvättade ja mellan 12-16 , sen tog vi en promenad hem till Björn och fikade lite , Wille busade me Björns syrra Åsa lite , det tyckte han nog va skoj , sen gick vi vidare till Videomix , och hyrde Sagan Om Ringen 2 . o sen till Hemköp o köpte lite gott o sen gick vi hem , så vi fick oss allt en skön promenad .. Så vi hade en mys kväll igår med massa gott , o pratade ut om precis allt , det va skönt att få det ur sig . och vi ska väl bättra oss båda två .

Men jag kommer fortsätta att skriva mina tankar här , så ni behöver inte komma med massa onödiga kommentarer!! för då plockar jag bara bort dom ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback