Söndag , 23 December ..

2007-12-23 17:18:43 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Då var det dagen innan Julafton ..
Imorse vid halv 11 åkte vi iväg till Överby , Tobias åkte med oss med . Gick o kollade lite i affärer , träffade Åsa med familj där uppe oxå . Alltid lika skoj att träffa er . Hittade en tröja inne på Vero Moda som jag köpte , älsk kollade på Julklappar till mig :-) Sen fikade vi lite  påCafe Z , ja käka paj som vanligt .. Sen gick jag & Tobias in på Maxi , för jag skulle köpa hårfärg , så älsk åkte o hämtade Björn som skulle köpa en Hokus Pokus stol till William , som han fått i julklapp , jätte snällt tycker mammsen hans .. nu är älsk iväg o kör sin mamma så vi är hos willes farmor o farfar just nu , lill plutten har somnat i sin farfars knä , så sött ;D hihi ..

Älskar min familj mer än allt ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback