Allt klart ;)

2007-11-23 19:05:20 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Nu kan man pusta ut för en liiiiiten stund eller iallafall för idag , all fika är färdig shooppad ;D
Det blev 16 meter bordsduk , för det är ju liksom inte världens finaste bord o skulle man söla så gör det inget
eftersom det ändå är pappersdukar liksom , sen blev det papperstallrikar , skedar o muggar .
Massor med kakor , o lite gott :) 6 Liter glass , och saft till dom som inte dricker kaffe .

William somnade med en gång när vi kom hem , trött som attans stackarn =/
Och då passade jag på att ta mig ett bad medans han sov :) de va skönt som tusan :)
Nu sitter jag här , Wille ligger o sover i Babysittern , han somnade precis där .
Mammas söööötnos =O)
Funderar på om jag skulle baka pepparkakor sen när han somnat för natten .. *fundera på*
nej nu ska jag göra nån nytta här hemma medans han ändå sover ..

Kommentarer
Postat av: Sesse

Ja okej :) Tack så mycket! Alltid kul och veta vad kläderna kostar nytt ^^,

2007-11-23 @ 19:08:02
URL: http://soulstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback