Baby Massage ..

2007-11-19 18:52:02 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nyss hemkommen från Babymassagen och öppna förskolan , William gillade massagen lika mycket som vanligt , bara precis i slutet av det som han blev lite grinig , men han var hungrig oxå , så då blev det käk för hans del . träffade åsa med familj där oxå , det var i stort sett bara vi som var där , men det va allt skoj det med . Så nu sitter jag här , o william sover gott , han somnade i vagnen på vägen hem , så jag lyfte över han till sängen när vi kom hem så där ligger han nu . usch , det kommer inget skoj på tv idag :( så vette fasen vad man ska hitta på ikväll .. får väl myspysa med wille när han vaknar ;) imorn kommer barnbidraget oxå , men ingen shopping för min del , måste spara dom , så jag kan köpa tårtorna på lördag .. :-) Smaskigt det ska bli med tååårta =) *slurp* nu ska jag gå o göra ngt annat ..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi får käka thaimat nästa gång du får pengar :P

2007-11-19 @ 22:19:49
Postat av: mezzie

Meen ååh tårta*sugen* fast den 8:e får jag hugga in på smörgåstårta :-P så får väl stå ut...

Ha en super fin tisdag!

2007-11-20 @ 08:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback