Bus Hos Åsa .. :-)

2007-11-08 18:48:16 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Idag på förmiddagen tog jag och William en promenad bort till Åsa , när vi kom hem till Åsa så fikade vi lite med the och jätte goda muffins , så satt vi o tjöta en massa som vanligt , så skönt att komma hemifrån lite o bara sittaoch prata lite skit :) man behöver det ibland , ;D William testade Melwins gunga , och den gillade han starkt , han somnade tom i den , hehe .. Synd att dom är så dyra annars hade jag nog införskaffat mig en , kanske skulle spara pengar o köpa han en sån i julklapp :-) Det hade ju inte vart en dålig investering iaf ;-)

Nu är vi hemma igen , Lilleman käkade för en stund sen , ska väl se om jag kan få något i magen oxå , är lite hungrig , men vet inte vad jag ska hitta på bara , ska gå o rota lite i frysen .. *fniss*
men vi hörs senare ;)


                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback