bvc

2007-11-26 12:43:39 Dagboken
» Kommentarer(3) «


fick väcka lillen innan vi skulle gå till bvc , va lika bra att han fick i sig lite mat innan vi gick så det slapp bli massa skrik av att han blir hungrig , men han åt så snällt så mammas lilla plutt , har ju inte alls långt till bvc , tar ju bara ca 5 min att gå dit , hehe . lillen somnade på vägen i vagnen , första så vägde hon han och nu vägde han 6575 gram , och sen skulle han mätas o mätte upp till 67,5 cm & 42,5 cm i huvudomfång . sen fick han en spruta oxå , i benet .
Han pep lite men han va jätte duktig , jag vågade inte titta när hon stack han kärring som jag är :-D

Nu ligger han och sover , sen när han vaknar så blir det att käka o sen ska vi ner till stan , träffa mia :) först ner till TV4 ska lämna in en film , vi filmade när Julstugan i Båberg brann , så dom ville ha den filmen + att vi får 500 kr för den , och dom pengarna kommer gå till William , in på hans fond . Sen skulle vi väl käka på Heaven .. kanske kolla om jag hittar ngt snyggt till mig själv oxå , och nån julklapp kanske ;)

image117

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tittade inte heller när Tore fick sin spruta o jag var nog en värre kärring än dig, jag höll nämligen på o börja lipa.
Den 17 dec är det dax igen för spruta här. Hoppas att han inte blir dålig då lagom innan jul, första sprutan klarade han bra iaf

2007-11-26 @ 16:05:07
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se
Postat av: Linda

OOH HERREGUD :O Elina är snart 6 månader & BARA ynka 64 cm .. Du har en lång kille där :)

2007-11-26 @ 20:29:42
URL: http://pallekuuling.blogg.se
Postat av: Linda

Hihi ja det kan
man ju lugnt säga. Fan han väger ju snart 7 kilo & det har Elina precis gått upp i :P Inte konstigt att han ser så stor ut & min bebis ser så liten ut gemfört med vad din gör :P Hihi , min bebis kommer snart vara mindre än din :D Men din är jättesöt ändå :D

2007-11-26 @ 21:38:46
URL: http://pallekuuling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback