Fredag 9/11 2007

2007-11-09 14:08:52 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Jag känner mig lite förkyld igen , hoppas det släpper snart , jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu =/ Kan speciellt inte vara hemma nästa vecka då jag dels har 2 tandläkarbesök + att babymassagen börjar på måndag . Hittils idag har man inte gjort så mycket , jag o älsk åkte och hämtade hans pappa på TTAB , han ställde sin lastbil där , sen åkte vi och lämnade William hos Nathalie , medans vi först åkte ner till Saga Biografen , för J skulle hjälpa sin pappa med ljudet o lite sånt , o sen åkte vi till Maxi , handlade lite mat , lite gott till kvällen , o blöjjor o sånt ..

Nu står min älskling i köket och lagar korv stroganoff till oss , han kan bara han vill :) hehe , William ligger och sover en liten stund , inte sovit nått sen han vaknade imorse , så det va änna dags för att han inte ska bli jätte grinig. Nej ska nog skutta ut i köket o hjälpa J med maten .. ;)

Kommentarer
Postat av: mezzie

Åh korv stroganoff som är sååååå gott!
Här väntas två huliganer som snart ska komma ;-)
Så här blir huset fullt med barn i helgen...
Men är såå skönt då får man känna man lever!
Ha en fin helg!

2007-11-09 @ 14:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback