Hemma Igen ..

2007-11-07 12:52:33 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nu är vi hemma igen från MVC började med att dom skulle ta blodprov , stick i fingret för att kolla hur mitt blodvärde va , och det va bra 118 hade jag , så fick ja väga mig . sen skulle jag ta urinprov , men ja det gick inte så bra eftersom jag inte va kissenödig så fick hoppa över det , sen satt vi och pratade lite med BM , gick igenom förlossningen och lite sånt , sen gick vi iväg o gjorde en Gyn Undersökning , och jag hade läkt ihop jätte fint sa hon , och det va ju skönt att höra =) har även skaffat P-piller nu , det blev Cerazette , mini piller . sen åkte jag o älsk till Överby , och jag gick in på Beginners o köpte en bitleksak till Wille , eftersom han biter på allt just nu , igår drog han in sin pyjamas i munnen o låg o tugga på den , han fick tag i mitt headset o skulle tugga på det , på sin napphållere , ja allt han kommer åt ...

Nu sitter ja här en stund , ska kolla på Våra Bästa År , sen kommer Alexandra hit en liten stund .. Ska väl se om jag hittar på nått att äta sen , vet inte vad bara men nått får det väl bli :p heheh . Kanske ska ut o gå en sväng sen tänkte jag ;) Har förresten en ny skötväska ;D Hämtade en ny på Beginners när jag var där , en svart sådan :-)
Nej nu är det TV tajm .

Kommentarer
Postat av: Angelica

har du oxå hamnat i våra bästa år träsket?
jag följer det stenhårt om jag är hemma.

2007-11-07 @ 15:54:07
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se
Postat av: jessica

en svart ?? var det inte en beige?

2007-11-07 @ 18:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback