Idol

2007-11-09 22:55:51 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Fy fan va gött att Christoffer åkte ut , han sjöng verkligen sämst , tyckte att antingen han eller Andreas skulle få åka ut , o som gött va så åkte Christoffer. Älsk kom hem för en stund sen så vi tittade på utröstiningen tillsammans , nu ska han åka ner till Swania och hämta sina föräldrar , visst är han snäll som gör det? Imorn ska jag tvätta oxå =/ Älsk ska väl jobba tror jag , så då blir vi ensamma några timmar :/ tråkigt att han ska jobba så mycket , men det behövs ju pengar nu när julen närmar sig .. :) snart ska jag gå o sova , trött som ett as .. God Natt !!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

WHAT ? :O Skojjar du med mig nu eller ? Chris va ju BÄST , tillsammans med Marie å Mattias då, men Amanda va ju den som borde ha åkt :) Då det inte alls lät bra idag ..

2007-11-09 @ 22:59:12
Postat av: jessica

nu e du lite dum..amanda sjöng som hon hade en kuk i munnen typ..=P

2007-11-10 @ 09:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback