Kvälls Mys

2007-11-10 21:50:07 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Då var man klar med tvätten , vikt in den i garderoberna oxå , bara Williams kläder som skall fixas oxå , men det orkar jag inte ikväll så det får vänta tills imorn. Har bara 3 par byxor som e kvar i tvättstugan som ska hämtas upp sen . Vi har ätit tacos oxå , det var hur gott sm helst , och jag blev väääääldigt mätt , vilket jag alltid blir när vi äter det . sen så har jag badat William oxå , och han tyckte det va lika roligt som vanligt , plaskade på som aldrig förr typ :p haha .. sen har vi gosat hela familjen en sväng , o jag har suttit här ;D ska snart sätta  mig i soffan o käka chips , o popcorn me min älskling , lilleman sover ju nu så då får vi passa på :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback