Mag ont :(

2007-11-29 14:20:16 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Mammas älskling har haft ont i magen idag :( gall skrek konstant i en timme , usch det gör så ont i mig när han skriker så , finns ju inte så mkt jag kan göra heller mer än att krama om han , pussa på han o berätta för han att det går över . o massera lilla magen , rörde även om med termometern i rumpen på han så att skulle bajsa , eftersom han inte bajsat , o då kom det lixom korvar ut , och det ska det inte göra , det ska ju vara löst :/ så jag förstår att han hade ont , sen somnade han i min famn i sängen , lilla wille . så han sov en liten stund , sen när han vakna fick han mat , med några droppar olja som jag vispat ner , sen tog det inte så lång stund innan det började prutta till i blöjjan ;D hihi . Nu har han somnat i sin babysitter . ska gå o fixa med tvätten nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback