Måndag 12/11 2007

2007-11-12 09:18:54 Dagboken
» Kommentarer(7) «


Då var det ny vecka igen , william va omöjlig igår kväll , vägrade sova , ja helt enkelt helt omöjlig , men när jag la han för natten då sov han konstigt nog , vaknade vid 4 o skulle äta o sen sov han till 8 :-) Så lite sömn har man ju allt fått , hoppas att han inte blir lika grinig idag bara , men det tror jag inte han verkar glad nu iaf , fast nu har han iof däckat i babysittern , haha ;D mammas lilla sötröv (: , idag kl 15.00 ska jag och William till Familje Centrum , vi ska på Babymassage , det ska bli riktigt skoj faktiskt , sen kl 16.00 är det för Unga föräldrar , och då är vi ju redan där . helt perfekt juuu :-)

Denna veckan har jag 2 tandläkartider =( Uchaaaa ... på onsdag ska jag till någon tandsköterska , hon ska väl kika lite se om pencillinen gjort någon verkan oså ... Sen på fredag ska jag till min tandläkare , dom ska väl rotfylla den tanden jag fick söka för akut sist =( jag vill verkligen inte gå dit , men jag är så illa tvungen , för nästa år kommer jag inte ha råd att gå dit , iaf inte så tätt som jag gjort nu det senaste =(
Nu är det mindre än 2 veckor kvar till Dopet oxå , funderar fortfarande om jag ska köpa eller baka egna tårtor , det mest ekonomiska vore ju att baka egna , men sen vill jag ju oxå ha en fin doptårta .. men det kostar ju därefter oxå . Bullar kan jag ju baka själv iaf , o sen kan jag köpa billiga kakor ;D Det där med tårtan får jag nog fundera på ett tag till .. En annan fundering angående tårta är ju att smörgåstårta är jävligt gott ;) Vad tycker ni ?
Baka egen? Smörgåstårta? eller köpa? Ge mig lite råd ..


image82

Kommentarer
Postat av: Katja

Smörgåstårta är altid gott och känns ju även lite lyxigt. Kakor och bullar efteråt?!

2007-11-12 @ 09:41:22
Postat av: Linda

Hahajag tycker smörgåstårta :) Mums ..
Du , om du vill kommentera min blogg så brevid där det står googlekonto så står det övrigt , där ska du trycka så kommer det upp " namn , Webadress " eller nått:)

2007-11-12 @ 11:34:22
URL: http://pallekuuling.blogspot.com
Postat av: Unga Mamman87

Hehe skulle fixa födelsedagskalas för min kille och fick för mig att jag skulle baka tårta och det själv. Fan säger jag bara:P. Jag bakade 2 provtårtor som inte blev bra (och ändå är jag kock) och sen struntade jag i det och så blev det "bara" mat och hembakade kakor istället. Smörgåstårta är jäääävligt gott!

2007-11-12 @ 11:42:42
Postat av: Angelica

Vi ska beställa tårtor med bilder på Tore på hans dop.
Allt annat gör vi själva. Blir lussebullar, sega rutor o pepparkakor.
Ska bjuda på frallor med ost o lite gurka o paprika för de som är hungriga.

2007-11-12 @ 12:23:27
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se
Postat av: mezzie

Oj smörgåstårta går ju alltid hem
och är sååå gott...attans nu blev jag super sugen
ju på de...
Men jag vet vi hade smörgåstårta och sen köpta vanliga doptårta... men min mamma fixade allt sånt åt mig då :-P
Ha en fin dag!

2007-11-12 @ 13:41:54
Postat av: Frida

Mina tårtor kostade mig 435:- :| Så baka egna, det blir billigast ;P

2007-11-12 @ 16:11:56
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Sandra

Smörgåstårta är godare och samtidigt enklare att göra egna och få dom fina. Sen kan man ju ha kakor och bullar till fika efteråt.

2007-11-12 @ 20:04:46
URL: http://sandrasj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback