Måndag

2007-11-05 09:55:50 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja då var det ny vecka igen och vi är en vecka närmare dopet och en vecka närmare flytten .. Jag längtar verkligen efter flytten nu , igår anmälde jag flytten till Bredbandsbolaget så jag hoppas att det kommer bli inkopplat så fort som möjligt i den nya lägenheten . iaf så man har tillgång till telefonen , igår vann ja ytterligare en auktion på Tradera , ett laban set till William , jätte sött verkligen . så satte in pengarna me en gång så dom borde väl skicka det idag tycker jag :-) jaja , det kommer när de kommer ... ;-)

Idag ska vi promenixa med Åsa o kidsen , & Elin o hennes söööötis Naima , gött att röra på fläsket lite , sen måste jag och älsk åka till Beginners idag , ska hämta upp en ny dragkedje mojj , till min skötväska som har gått sönder , så jag hoppas att det håller nuu . Annars får vi skicka in väskan till Emmaljunga så får dom kika på den , tråkigt när det ska hålla på o krångla :/ men men ..

Kommentarer
Postat av: Frida

En Brio vagn har jag nu. Olivgrön. :) Jätte tjusig :D

2007-11-05 @ 17:31:01
URL: http://friidadrotz.blogg.se
Postat av: Sesse

Tack så mycket :D

2007-11-05 @ 18:43:06
URL: http://soulstone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback