Ny Design ;D

2007-11-15 20:09:29 Dagboken
» Kommentarer(1) «


hihi , nu har underbarste Frida fixat o donat med designen igen , och visst är den snygg ?
Eller vad tycker ni?
Snart är det dags för Williams sista måltid innan han ska sova , jag försöker lägga han vid 21 varje kväll , visst ibland blir det senare men försöker hålla på 21-tiden , så man har lite rutiner . Undra om man ska äta ngt till kvällsmat idag .. Är ju lite smått hungrig faktiskt , har käkat lite glass för en stund sen , det va mumma , imorn bitti ska jag till tandläkaren =( Vill verkligen inte dt , för imorn ska dom rotfylla min tand :( Usch tyck synd om mig .
Nej , detta får bli det sista blogg inlägget för ikväll , nu ska mysa med min son .. Hejsvejs ..

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul att du blev nöjd! (:

Haha, tvättat? Va kul ;P Ooh, nu kom jag på att jag har ju också tvättat en maskin, kanske skulle hänga upp den så den slipper mögla :P Puss&Kärlek i massor

2007-11-15 @ 20:37:52
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback