Onsdag 14/11 2007

2007-11-14 09:09:16 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Redan onsdag ?! tiden bara springer iväg ju , känns som aldrig hinner med att göra vissa saker .. det är samma saker varje dag , nästan vid samma tidpunkt oxå , men men .. vad gör man inte för sitt älskade barn? Idag kl 14 ska jag till tandhygienisten , ska kolla så pencillinen gjort nån verkan .. sen ska hon väl kolla lite bara .. Första snön kom igår oxå , och inatt har det snöat ännu mer , och nu håller det på att snöa , så det kommer en massa snööö , jag gillar dock inte snö , och är ingen vintermänniska , men ska det komma snö ska det komma mycket och inte det där jävla slasket =/ jaja , det är så jag tycker iaf :-) Ska ut och gå en sväng sen me , ni tycker säkert jag är tokig som går ut och går i detta busväder? men trots allt så är det lite mysigt :-) Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej!

Har läst här ett tag men aldrig kommenterat tror jag, så det är väl på tiden *ler*.
Du verkar vara en jättebra mamma åt lille William.

ps. gillar inte heller snö, hade jag fått bestämma kunde det vara medelhavsklimat här året runt. *ler*
kram
Therese

2007-11-14 @ 09:52:07
URL: http://lillaba.blogspot.com
Postat av: Frida

hihi, tack :) men jag är inte färdig, vill ändra om lite till :D

2007-11-14 @ 14:44:23
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback