Onsdag 21/11 2007

2007-11-21 07:54:09 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Uppe tidigt idag med , men idag så gick vi inte och la oss igen , kanske ska lägga william om en stund iaf , om han är medgörlig . så han inte är jätte grinig när vi ska vara hos prästen. Just nu ligger han i babysittern en liten stund o sprattlar o har sig o pratar med mig som bara den , o blir skit förbannad på mig när jag inte svarar han . J fick jobba tidigt idag med =/ lite boring för oss fkt , men men , det ger ju pengar nästa månad så att säga , det kan ju behövas med tanke på att det är jul o allt nästa månad , det är lite svårt att fatta att det bara är 1 Månad kvar till JUL ?!?!?!? Får nog skuta på min tur till H&M idag =/ Älsk tog mig bank kort för att kunna köpa lite mat på jobbet , så nu har jag ju inga pengar , så det blir lite svårt att shoppa utan pengar .. men men , det finns ju en morrondag . nej nu ska jag se om lilleman vill sova nån timme ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback