Onsdag 28/11 2007

2007-11-28 11:32:33 Dagboken
» Kommentarer(0) «


William har sovit hela natten idag igen , la han vid 22 igår , o sen vaknade han vid 07.30 o ville ha mat , o sen sov vi vidare till kl 10 , det va gött att få sova lite extra idag ;-) eftersom vi va uppe så tidigt igår ;p Sen va det blöjbyte dags , och sen tog det väl bara 5 minuter så hade han skitit oxå , så ja fick byta igen , skitunge :p hhe .. Så vart det matdags oxå , mammas lilla prins måste ju ha mat i magen så han blir stor och stark ;) Rocky ville inte följa med sin husse imorse , han ville stanna hemma med matte . så då fick han göra det . Det är väl roligare att vara hemma med mig tydligen , min gos hade visst sovit nedanför min sida av sängen hela natten , han är så go min godisboll ;D nej nu ska ja typ göra ngt annat , william sover så ja ska nog dammsuga lite ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback