Öppna Förskolan

2007-11-05 19:13:13 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Vi är ganska nyss hemkommna från Öppna förskolan , har vart där och busat med dom andra barnen o så klart suttit och pratat strunt som vanligt ;p fick kramats en del med Melwin han är ju så go ;-) Lilla skrutten , o Wille verkade trivas bra hos Åsa , han fick en sån där söt grej man hänger i öppningen till vagnen om ni fattar vad jag menar av Åsa ;-) Slapp vi köpa det :) heheh .. Jätte snällt att hon tänkte på oss då .

William ligger o sover nu , men borde väl vakna snart o käka , så jag passar på att sitta här o skriva lite medans han sover , har gått o plockat iordning lite här hemma oxå , man får ju änna passa på .. känner väl inte för att storstäda direkt , tycker inte att det är någon ide , då vi snart flyttar . då kommer man ju storstäda , då ska ju alla möblar dammas o torkas av , plus att man ska flyttstäda =/ *me dont like* men man måste ju , om man inte vill ha en dum räkning . ska laga nån mat tills min älskling kommer hem oxå , vet dock inte vad riktigt än .. men de löser sig , :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så duktig och orkar hålla på att städa , pyssla och laga mat OCH ta hand om bebis!!!

2007-11-05 @ 20:37:23
Postat av: Josefin

Trillade in här via en annan blogg och kan inte låta bli att läsa. Jag är helt faschinerad över hur mycket du verkar klara av, inte "bara" att du har bebis.. nej du sysslar därhemma och verkar hela tiden ha bollar i luften. Jag som knappt orkar sköta skolan och jobbet + hushåll med slarvig pojkvän :-P dessutom måste jag säga att din lille pojke är nog det sötaste jag någonsin sett.. helt ljuvlig :-) lycka till med allt!

2007-11-05 @ 22:59:24
URL: http://synonymer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback