Tandläkaren ..

2007-11-14 15:26:38 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Ja då har man gjort det första tandläkarbesöket denna vecka , och ett återstår . o det blir på fredag förmiddag då skall jag rotfylla en tand =( vilket inte alls e skoj :( så tyck synd om mig . Det visade sig även att min tandsköterska kände J , hehe eller visste vem han va iaf , det va lite skoj , så vi pratade lite om dopet som äger rum nästa lördag , det ska bli skoj tycker jag , dels att få hela familjen samlad både J's och min , + våra vänner. Nu sitter jag hemma hos Williams farmor o farfar , eftersom hans faster passade honom medans jag var hos tandläkaren , så jag passade på att skriva några rader , så det finns ngt nytt att läsa ;D hihi .. idag va vi ju även ute o plumsa i snön , jag , åsa & elin .. vi gick en vända , det va skönt kan jag lova så några kalorier har man nog bränt idag ;D hahaha .. nej nu ska jag gå till min son , ha det bra .. KRAAAM ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback