Tisdag 20/11 2007

2007-11-20 10:45:05 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då var det tisdag idag då , Älsklingen fick jobba förmiddag idag , åkte till jobbet redan vid 8 , så då borde han sluta tidigare idag , skulle vara skönt att ha han hemma nån kväll , så han inte bara jobbar eftermiddag .. William vaknade vid kvart i 7 idag , och då ville han ligga o prata med sin mamma och pappa och bara busa , så ja tog av pyjamasen så han bara fick ligga i sin blöjja , o det älskade han , han började gapskratta när jag klädde av han , han älskar att vara nakenfis min plutte . sen lagom till att pappa åkte till jobbet somnade han om , o sov till kvart i 10 , så då fick jag sova lite längre oxå , nu har han precis käkat , så vi ska strax klä på oss oxg gå bort till Jessica o dricka kaffe , o busa med Liiiiiiiiam ,  Willes favvo kusin ;D Så vi hörs i eftermiddag/kväll sen ..

/ Marie & William

Kommentarer
Postat av: Linda

En tjej som bor på samma område som mig som jag umgicks med förut. !

2007-11-20 @ 12:06:02
URL: http://pallekuuling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback