- fest? -

2007-10-20 14:10:23 Dagboken
» Kommentarer(0) «


hmm , ja det är det väl ikväll antar jag , min älsk ska tydligen spela nu oxå , så får la stå och hålla han sällskap . hade väl först inte tänkt o dricka , men vi får se hur det blir med den saken nu :p om älsk ändå ska vara där hela kvällen så .. :-) då är det ju en annan sak lixom , lagt william för att sova för en stund sen så då passade jag på att ta ett bad , för jävla skönt kan man ju säga =) nu sitter jag här i morron rock :p lilleman sover fof . gött göt .

man kanske ska ta sig nått att äta :p funderar lite på det fkt . men vad det vet jag inte . blä jag har så äckligt boring nu , nä man kanske skulle ta o föna de där förbannade håret som tar hundra år o få snyggt = / uscha ..
vrf har man inte en lätt frilla egentligen , nej fan kort hår vill jag aldrig mer ha . : /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback