- jepp jepp -

2007-10-18 19:37:24 Dagboken
» Kommentarer(1) «


haha , ja kom inte på nån roligare rubrik fkt :p kom inte på nån rubrik över huvudtaget , så det fick bli så . idag har jag haft äckligt tråkigt och inte gjort ett piss , men det har vart skönt att för en gångs skull känt sig uttråkad det är inte ofta man får känna på det längre , så lite skönt har det allt vart . tycker så synd om lilla Melwin , som har åkt på öroninflammation igen , att han aldrig ska bli riktigt bra , både jag o william hoppas att han ska bli frisk snart .

imorn är det ÄNTLIGEN fika , så imorn ska jag o william åka upp till överby och fika en massa vill jag lova =o) snart e det dags för lilleman att äta , han har legat o sovit ett bra tag nu ;) hhaha .. ganska gött när han sover . men bättre han sover hela natten o e vaken mindre på dan ;p men e man trött så e man så vad ska man göra åt saken :) haha.  ja har bara tatt massa fula kort på mig själv idag ,så roligt har jag haft dt , ska lägga ut några här så ska ni få se :p hahahha


                  



image27

Kommentarer
Postat av: munin

dina kort är ju inte fula..

2007-10-18 @ 22:08:12
URL: http://munin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback