- min dag -

2007-10-19 20:02:44 Dagboken
» Kommentarer(2) «


idag var det ju som sagt fika dag , vi åkte upp till överby vid elva tiden , pappa jörgen körde oss eftersom jag skulle till babyproffsen först , skulle ju kolla efter den där nappflaskan , och det blev en Dr. Brown . hur bra som helst . rinner knappt utanför alls . japp så jag e super nöjd med nya nappisen ! :) sen körde älsk oss till siba huset , så gick vi upp till h&m och mötte Madde o Linnea :-) sen gick vi en sväng till Lindex , köpte en Body och tossor till William !! :) sen va det fika dags ! , väldigt trevligt må jag säga , :-) jag fika blåbärs paj som banligt :p och en cappuchino såklart . va skoj att Josefina & Joshua kom idag , alltid trevligt med några nya .

sen gick jag o elin en sväng på överby och bara gick o kikade , det är lite skrämmande att dom redan börjat julpynta så mycket , jag tycker dom kan vänta tills vi är i November månad iaf . det är ju bara mitten på oktober för fasen :p men men , sen gick vi o träffade jessica o liam o jonte , o jonnah , o jeanette , dom satt på coop . så vi tog samma buss hem som dom . så nu sitter vi här , lilleman har precis ätit så nu ligger han i babysittern o halvsover typ :p heheh . väntar på att våran älskling ska komma hem så vi kan mysa lite med honom :-) 


  
                          




image31


William ligger i vagnen o äter HEEELT själv !

Kommentarer
Postat av: mezzie

Åh så sött...
Vad duktig han ä som äter själv ;-)
Hoppas ni haft en fin fredagkväll!

2007-10-19 @ 22:52:26
Postat av: Anonym

GUD, vad söt han är! sötaste bebisen jag sett :)

2007-10-23 @ 18:18:51
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback