festa me min fruuuuuu =)<3

2007-10-20 15:45:05 Dagboken
» Kommentarer(0) «


ja det kan nog bli en lyckad kväll iaf , för jag ska festa med min älskling !! inte min sambo då alltså , men min fruuuu , jag tror inte jag behöver skriva vem dt är , ni fattar :p ja det ska bli grejt . inte festat ihop på evigheter med tanke på att jag varit gravid i 9 månader så , det har lixom inte blitt så :p hahahh . men nu jääääävlar .
har typ valt kvällens outfit , o den blir enkel , jeans i vitt linne :p orka engagera mig i det , har dels inte så mkt som passar så jag har inte så mkt att välja mellan , men detta va elegant o snyggt på samma gång =o)

får väl snart gå bort och lämna william oxå , så jag kan dra hem o göra mig iordning oxå . om inte älskling kör och lämnar han sen eller hur vi nu gör , vi får la se hur det blir me det , uff , kan inte kl bli 8 snart , jag e fan hungrig , känner inte för att ställa mig och laga mat när vi ändå ska käka där . känns inte som nån vidare hit . nej fortsätta blåsa håret nu .. kram hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback