fredag

2007-10-26 22:50:56 Dagboken
» Kommentarer(1) «


idag har jag knappt hunnit skriva ngt , kan bero på att jag knappt vart hemma på hela dagen , william vakna jätte tidigt idag , redan vid halv 7 . så då fick jag så snällt gå upp :/ kändes kan jag lova . fy i helvete va trött jag va . men men , somnade om efter en stund gjorde vi , sen gjorde vi oss i ordning vid halv tolv , älsk körde oss bort till Åsa . så vi mötte elin o naima utanför , sen gick vi upp o fikade o busade med Thea ;) o satt o tjatade allmänt skit . efter att vi vart hos åsa ett par timmar , gick vi bort o tog bussen till överby , tänkte att vi skulle shoppa lite , det blev en stycke overall till william , och en mössa :-) sen gick vi till Beginners , där shoppa vi nappar , nappflaska , en burk och en napphållare ;D sen va mamma så hungrig så då gick vi till max o käka och väntade på att pappa skulle komma så vi kunde handla lite mat hem ..

Nu har vi precis kollat på sista Beck filmen , I guds namn .. den va ruskigt bra tyckte jag , tråkigt att det va sista filmen =/ kommer sakna att kolla på dessa Beck filmer faktiskt . iaf sakna Persbrandts karaktär. imorn tänkte jag att jag och william skulle åka till Vänersborg , det är nämligen oktober marknad så kan ju iaf åka in o kika lite ;)

Kommentarer
Postat av: Mia

Då kanske vi ses:D skall dit mellan 10-12.
puss love

2007-10-26 @ 23:36:43
URL: http://miamariah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback