gårdagen ;-)

2007-10-21 12:13:20 Dagboken
» Kommentarer(1) «


ja det va lyckat igår , först satt vi hemma hos oss och drack lite innan vi drog ner till Sand , sen va det ju mat när vi kom ner , tacoooos . fy fan va gott det va hahaha . min fru tog mina rester :p hahha , det ni . det e effektivit ätande . sen börja min älsk spela vid 22.00 tror ja dt va . kommer inte ihåg va klockan va när han börja men det va la ngt sånt , så vi fortsatte festa i vanlig ordning , smakade på massa goa drinkar . fick smaka en jätte go av Anders , som smaka precis som Marianne godiset , så nästa gång jag ska ut , ska jag fan dricka den . =) för den va svin go verkligen , sen sprang runt lite överallt i vanlig ordning o tjata med folket . hahahahh :p björn hitta en 100 peng på golvet så då fick ja den , hahahahha !! blev oxå tillfrågad av en viss herre om jag opererat mina tuttar , NEJJJ , verkligen inte , skulle aldrig falla mig in att göra det heller , PATETISKT!!!

Nu sitter jag här o skickar lite kort till min fru , o saknar min lilla pluttis . får gå o pussa på han en massa senare , fast egentligen borde jag inte pussa på han alls , för jag e fof snuvig o sånt = / men men , kan nog inte låta bli att pussa på han . idag sov vi värsta länge , gick inte upp förän efter 11 . då gick ja upp o plocka iordning här hemma , o satte igång diskmaskinen o grejjs . sen satte jag mig här , sitter nu med en kopp te o bara njuter av tystnaden .



                



Kommentarer
Postat av: mezzie

Åh låter som en lyckad kväll =)

2007-10-22 @ 10:26:07
URL: http://enmammasvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback