Grey's Anatomy

2007-10-31 22:05:08 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Då har man precis kollat på veckans Avsnitt av Grey's Anatomy , tyckte detta avsnittet va jävligt bra , när man fick se att Izzie hade en dotter som hon fick när hon va 16 men lämnade bort för adoption. ja det var helt enkelt väldigt spännande , som vanligt ;D heheh , William ligger och sover nu för natten , han vaknade å käkade vid 21.00 sen så nattade jag honom , så nu sussar min älskling så gott . Han är verkligen ljuset i mitt liv , mammas lilla solstråle .

Nu sitter jag bara här och väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet , man kanske skulle gå och lägga sig snart jag med , se om jag får sova inatt eller om tandvärken ska spöka för mig , nu har jag inte speciellt ont längre , men får ringa imorn ändå måste få det lagat nu , klarar inte av när smärt attackerna kommer , jag föder nog ta mig fan hellre barn än denna tandvärk . så får upp kl 8 imorn bitti o ringa tandläkaren . nu ska jag nog se om de finns nått gott i kylen , har ju fan bara ätit 2 mackor på hela dan :/ *fyyy Marie*


image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback