ibland är det jobbigt ..

2007-10-23 23:10:54 Dagboken
» Kommentarer(1) «


ja ibland är det mycket som är jobbigt , tur jag har dej Frida att prata med , som vet precis hur det är , och som det är precis likadant för . Kul att vi har hittat varann , även om jag bara har träffat din gubbe innan , men vi ska allt se till att träffas vi med .. ♥ och det snart =) vi bara måste !! ;D

Snart kommer väl J hem och då blir det att flytta sig härifrån för han ska väl spela antar jag . det brukar iaf vara så när han kommer hem från jobbet . så det blir väl sängen snart , har precis lagt william efter att han har trilskats med mig en stund , men hoppas han sover nu , det är iaf tyst ifrån sovrummet så John blund har nog vat hos han.

Nä , Go Natt !

Kommentarer
Postat av: Frida

Finns alltid här för dig! Fan va fin din sida blev föressten, vill också ha de så nu ju ;P Haha, puss hjärtat (L)

2007-10-24 @ 09:51:35
URL: http://friidadrotz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback