~ Lista / snodd av Bea ;p ~

2007-10-14 21:59:03 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hur svarar du i hemtelefonen? Ah , det är Marie
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå?
Ringer det mycket till dig? Ja en del
Ringer du mycket? njae , mer förr
Vem ringde du senast?  min sambo tror ja
Hur mycket pengar har du? det e olika
Senast kramat och när? min son William , kramar han hela tiden
Antal timmar sömn inatt? allt som allt 9
Sov du ensam? njae , först i sängen brevid älsk , o sen ensam i soffan
Vem sov du hos senast? det måste bli BB senaste jag sov borta
Vem sov hos dig senast? det kommer ja inte ihåg
Vem vet mest om dig? Jörgen
Vem vet du mest om? Jörgen
Vad ser du fram emot? Williams dop
Vad vill du ha just nu? chips
Vem hånar du? ingen
Vemlängtar du mest efter? william
Vem vill du helst slippa? ja det finns ett par st
Vem stör du dig på? det finns en del , men skall ej nämnas
Vem vill du sova bredvid inatt? älsk
Vilken buss åker du oftast? 24:an
Vilken årstid är det nu? höst
Anser du dig själv snygg? njae , inte direkt
Har du varit kär? japp
Är du kär nu? oh ja
Är du en bra partner? ja det tycker jag att jag är
Har någon varit otrogen mot dig? japp
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? nej
Har du varit otrogen? nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? det kommer jag inte ihåg
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ja
Vad åt du senast? spagetti och pasta sås
Är du polare med grannarna? nej nej
Har du varit på ett party? jajjamen
Har du varit utomlands? räknas norden?
Var är dina syskon just nu? ingen aning
Vilken tid gick du upp imorse? kl 8
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov
Vad är det första du gör på morgonen? matar william
Vad ska du göra efter det här? nått att äta !! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback