~ * lista / snodd av Frida * ~

2007-10-16 10:34:29 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Vad heter du:
Marie Zetterblad
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig:
Ingen aning
Vart bor du:
Trollhättan
Ögonfärg:
Melerande
Hårfärg: 
Blondt
Civilstatus:
Sambo/Förlovad
Vad använder du just nu för jacka:
En grön jacka
Vad använder du just nu för skor:
Ett par vita gympa dojor
Favoritfärg på kläder:
ingen spec , men svart oftast
Hur mycket köper du kläder för i månaden:
köper mest kläder till william , så kanske 1000 kr i månaden
Vad har du för jeansstorlek:
42 (skäms)
Vad har du för tröjstorlek:
M

SENASTE PERSON SOM
Du sov i samma säng som:
Jörgen & William
Du pratade med:
Jörgen
Du gick på bio med:
Jörgen
Du kysste:
Jörgen
Du gick på stan med:
Cristina
Du kramade:
Jörgen
Du fick sms av:
Jörgen
Du ringde:
Jörgen
Ringde dig:
Jörgen
Skickade ett e-mail till dig: 
Angelica

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" till någon och menat det:
Ja, absolut
Sagt att du gillar någon och ljugit:
Nej, inte vad jag vet
Sagt att du inte gillar någon och ljugit:
 
Nej..
Gråtit över en pojke:
Oja..
Stulit något:
japp

SAKER
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på:
Njae
Är du ensam nu:
nepp , william ligger i babysittern bakom mig..
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta:
det e olika
Vill du gifta dig:
Ja, nån gång
Vill du ha barn:
Jag har barn , min william , men vill klart ha fler om några år

ANDRA SAKER
Varit kär:
Ja, är det nu.
Kör du bil:
Nej
Har du ett jobb:
Nej, önskar att jag hade det..
Gillar du att ha folk omkring dig:
Det är olika , men ibland vill jag bara vara ensam
Gillar du berg och dalbanor:
Absolut
Favoritgodis:
Det mesta
Favoritchips: 
Sour Cream & Onion
Har du någon tatuering:
Nej.
Har du någon piercing:
Ja, i tungan och läppen

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit:
Njae , lite smått kanske
Köpt någonting:
ja , mjölk o bröd , o mat till William
Varit sjuk:
ja
Sjungit:
Jajjemänsan
Sagt jag älskar dig till någon:
Ja, jag säger det till william hela tiden
Träffat någon ny:
Nepp
Saknat någon:
ja
Kramat någon:
ja , jag kramar william hela tiden
Kysst någon:
Nej

SENASTE
Film du såg:
Beck - Det Tysta Skriket
Film du hyrde:
Beck - Det Tysta Skriket
Mat du åt:
Pan Pizza
Låt du lyssnade på:
Rihanna - Cry

BRUKAR DU
Titta på dig själv i spegeln:
Ja, när jag går förbi spegeln i hallen
Gnälla:
Japp , verkligen
Skrika:
Njae
Sova: 
Ja , när tillfälle ges
Ha ångest:
Nej , inte direkt
Skada dig själv med flit: 
Nej, verkligen inte
Ta mediciner du inte borde ta:
Nej
Vilja dö:
Nej!
Drömma mardrömmar:
Längesen nu.
Ta droger:
Nej
Försöka vara annorlunda:
Nej,
Klä dig i svart:
Ja.
Gå till kyrkan:
Aldrig
Gå i skolan:
nej , den hoppade jag av för längesen
Röka:
nej , har slutat
Ha sex:
ja , men det va ett tag sen nu , inte kunnat direkt , har ju ganska nyligen fått barn
Ljuga:
nej , men det har väl hänt
Hata folk: 
ja , det händer allt
Lita på folk:
Nope , väldigt svårt för det

VEM
saknar du:
min älskling
vill du döda:
finns nog nån ja önskar livet ur
rörde dig sist: 
William
vill du slå: 
Ingen nämnd
kysste dig sist:
Jörgen , innan han blev sjuk
vill du kittla:
Jörgen , hehe
kramade du sist:
William
vill du prata med:
min älskling
skrek du på sist:
Jörgen , måste det väl va :p
vill du vara som:
ingen , jag är mig själv
sårade dig sist:
ingen nämnd
vill du bli galet full med: .
Jörgen
gjorde dig riktigt glad senast:
William gör mig glad varje dag
är sötast på jorden:
Min son!

HAR DU
För många vänner:
Lagom
Förföljelsemani:
Nej
Tvångstankar:
Nej
Någon annan psykisk sjukdom:
Nej
Någon fysisk sjukdom:
Nej
Någon skada:
Nej , det tror jag inte
Färgat håret: 
Japp
Brutit några ben:
Nepp
Några piercingar:
Ja, två..
Egen dator:
Ja, det är väl klart :)
Bra självförtroende:
Det duger i krig :p
Kysst någon:
Ja
Haft sex:
jajjamen
Köpt kondomer:
Ja
Tagit nakenbilder: 
Nepp
Sagt jag älskar dig till någon idag:
Ja..
Bjudit ut någon:
Nej.
Varit kär:
Jaaa..
Dumpat någon:
hehe japp
Stulit någonting:
ja
Lämnat landet:
Ja.
Rymt hemifrån:
Ah, det är väl klart. Gör inte alla det någongång?
Tuttat eld på nått:
nepp
Gjort något olagligt:
Ja, det kan väl hända..

HUR
Går du:
på fötterna , antar jag
Svarar du i telefonen:
"Ah , det är Marie , eller Hallå"
Fördriver du tiden:
Tv:n, datorn, finns väl inte så mycket annat att göra?
Mycket pengar har du:
just nu är jag pank , han en 20 lapp i plånboken
Tjänar du pengar:
Nej , inte eftersom jag e mamma ledig
Ofta bäddar du sängen:
ibalnd
Ofta diskar du: 
Jag har diskmaskin
Ofta städar du:
när tiden finns
Många stör du dig på:
Det finns väl en del..
Ofta träffar du din familj: 
sällan


TROR DU
Att du kommer att bli något:
Det återstår att se..
På rymdvarelser:
nope
Att folk tycker om dig:
Ja, nån tycker väl om mig iaf
På ett liv efter detta:
Nää..
Att fiskar kan tänka:
Nja, det vore väl synd att säga att jag tror det..
Att du kommer leva länge:
ingen aning

VÄLJ
Katt eller hund:
hund
Vit eller svart:
Svart
Varmt eller kallt:
Varmt
Vatten eller land:
Land
Sex eller kyssar:
både och
Telefon eller Internet:
internet
Musik eller tystnad:
Musik
Bokeller film:
Film
Leva eller dö:
Leva
Sommar eller vinter: 
Sommar
Kramar eller kyssar:
Kyssar
Choklad eller vanilj:
Choklad

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag gillade din lista så jag snor den av dig ;)

2007-10-16 @ 11:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback