Lista

2007-10-23 22:20:38 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Lista

Skostorlek:
37-38
Civilstatus: 
Jörgen ♥
Höger eller vänster hänt:
Högerhänt.
Kär: 
Jajjamen

Skor som du bar idag:
Mina vita
Dina svagheter:
Har inget tålamod
Rädsla:
Att bli lämnad ensam
Målsättning: 
Få ett jobb

Första tanken..

Då du vaknar: 
att jag vill somna om
Innan du somnar: 
Hoppas att William sover länge inatt..

Pepsi eller Cola:
Cola
McDonald's eller Burger king: 
Inget av det.. Max?
Adidas eller Nike:
Adidas
Lipton ice tea eller Nestea:
Inget av det..
Choklad eller vanilj:
Choklad

Svär du?:
Oh ja
Sjunger du?
Ibland
Duschar du varje dag?
nej tyvärr inte , det hinner jag inte med
Röker du?
Nej , jag har slutat
Gillar du skolan? 
Jag går inte i skolan
Tror du på dig själv?
ibland så
Kommer du överens med dina föräldrar?
det händer väl

Har du under den senaste månaden..

Rökt?
Nej
Shoppat?
Japp
Ätit sushi?
Nej,
Stått på scen?
Ja
Skejtat?
Nej,
Bakat?
Nepp
Stulit något?
Nope.

Har du någonsin..
Blivit kallad hora?
Ja , såna idioter finns det gott om
Blivit nerslagen?
nä aldrig fkt

I framtiden..
Namn på barn?
William heter ju min son , men om jag får en dotter nån gång vill jag att hon ska heta Nova
Hur vill du dö?
Bara somna in
Vad vill du bli när blir större?
vet ej ..
Antal människor du skulle ge ditt liv för?
1 , william
Antal CD-skivor du äger?
bra fråga
Antal piercings?
2 i öronen , 1 i tungan och en i läppen
Antal tatueringar?
Ingen
Hur många gånger har du vart med i tidningen?
det vet ja inte :p
Antal saker du ångrat?
Absolut ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback