~ lördag , och heelj ~

2007-10-13 09:14:27 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Hej Hopp :-)

Jahopp , då vart det helg åter igen , tycker veckorna bara springer iväg , man hinner inte riktigt med . o framför oss har vi en vad jag tycker fullspäckad vecka =/ måndag ska vi till ÖF så klart :-) vilket är trevligt trevligt , ngt mindre trevligt sker på onsdagen för då har jag tid hos tandläkaren :/ blääää , jag vill inte gå dit . jag ska laga min visdomstand som har gått sönder . aj aj aj . hatar när jag ska göra alla dessa jävla lagningar . men jag har ju bara detta året på mig , för nästa år får jag ju börja och betala , o det har jag fan inte råd med då :-( så får passa på nu .

på fredag är det veckans höjdpunkt , för då är det fika :-) ska bli skönt att  komma ut lite o träffa tjejorna och fika så klart . japp fika kan man ju inte vara utan , vad skulle man göra då? hehe :P Nu har jag precis matat lilleman oxå , han va lite hungrig , iof så är han väl alltid det , mammas lilla matvrak :-)

ÄLSKAR MIN FAMILJ !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback