~ mys och fiiilm ~

2007-10-13 20:18:34 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Yeeeeeeees ;)

Äntligen är det lördag kväll , har hållt igång en del för att få dagen att gå , jag har bland annat flyttat skohyllan o placerat den under hatthyllan ist , städat hallen o flyttat om lite stuffs där , o dammsugit o grejjs . sen har jag burit ner en jävla massa kassar med kläder och skor till källaren . inte helt klar med det , men lilleman vaknade så jag kunde inte fortsätta just då , så jag får fortsätta imorn med det , för då skulle väl Nathalie ta william ett par timmar så jag kunde grejja lite hemma . inte så lätt när han är vaken o vill vara hos mamma hela tiden , o då pappa inte kan ta han just nu , för han är ju fof sjuk :/ och vi vill inte att William ska bli smittad .

Tänkte att vi snart skulle åka till Videomix och hyra film , BECK !! :-) jag vill ju se båda två som finns nu , men vet inte om älsk orkar titta på två filmer , vi får se hur det blir , en film blir det ju iaf , får se om jag kanske köper nått godis eller ngt o mysa med . får se hur det blir . ska bli gött att myspysa lite *me love it*
kul o se att det är en del som läser min blogg , ni får gärna kommentera oxå !! :-)

image4

så här blev det med skohyllan !! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback