Natten

2007-10-16 22:58:50 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Nu ska jag snart gå o lägga mig , är klar med allt vad tvätt heter nu :) o har kollat på Desperate Housewifes ikväll oxå . william och min älsk ligger redan och sover , känns lite som att jag borde göra detsamma , se om man får nån sömn inatt , eller om man ska få sova kasst ytterligare en natt , vilket jag inte hoppas på , jag behöver min sömn mer än något . hur ska jag annars orka vara en bra mamma för William? om jag inte får sova .
Fast iof så har jag ju räknat med lite sömn redan när jag blev gravid , då sprang man ju på toa hela nätterna , så jag sover ju mer nu , än när wille låg i magen ..

Guuud va jag saknar min gravid mage emellanåt nu , saknar att känna dom underbara rörelserna i magen , det är ju så underbart att vara gravid så det finns inte , nästan så man vill skaffa en till :p men det får allt vänta i några år innan william får syskon , man ska ju ha råd me 2 barn oxå , njae , jag vill allt ha en utbildning innan det blir fler barn , men man kan väl få drömma lite? :-)

jag hoppas iaf att nästa förlossning går snabbare än williams :p hahahah !!
nej nu ska jag gå o krypa till kojs ! go natt !!

image16

BF + 11 dagar på denna bilden !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback